joi, 9 iunie 2016

UPDATE la CURSUL valutar – De ce nu ne temem că euro stă peste 4,5 lei

FOTO:  bannkingnews.ro
Mă țin de promisiune, chiar dacă abia acum. Continuarea promisă este la locul ei.

CURS VALUTAR

Vineri, euro era la 4,5144 de lei pe piața interbancară și la 4,511 la BNR.

Euro a săltat joi 9 iunie la 4,5125 lei la BNR (care face o medie a pieței până pe la jumătatea zilei) și la 4,5106 lei pe piața interbancară, la ora 18.01, după ce marcase un maxim la 4,5129.

Euro se îndreaptă vertiginos spre pragul de 4,515 lei, „nivelul de bifurcație între cele doua scenarii (de apreciere față de leu, respectiv de depreciere, n.a),  care până aici au făcut trunchi comunˮ, spunea în 6 iunie  Dan Rusu, analist financiar senior al Băncii Transilvania.

„Prin urmare, este foarte importantă reacția pe care piața o va avea în perioada imediat următoare:

- dacă pragul de 4,515 va opune rezistență și va intoarce situația în favoarea monedei nationale, sau

- dacă pragul va ceda și cursul va continua ascensiunea spre 4,55 – 4,56, în a doua parte a anului.

„Judecând după cum se prezintă acum piața dpdv tehnic, șansele inclină mai degrabă în favoarea continuării deprecierii leuluiˮ, conchide Dan Rusu.
Să vedem de ce ne pasă și de ce nu ne temem?


Vreau să continui cât mai repede cu putință....

Deocamdată comparați cele de mai sus cu cele scrise aici:
CURS VALUTAR

Și continui:
Nu am de ce să mă tem de curs, de variațiile lui, chiar dacă am credite în valută. Învăț să mă apăr cum pot și fără ajutorul Parlamentului.

Una dintre metode este cea a prețului mediu: Cumpăr ce mă interesează în porții mici și astfel îmi îmbunătățesc prețul mediu de achiziție. Profesioniștii au mai multe reguli, dar sunt eu profesionist? Cumpăr, indiferent de evoluția prețului.

Voi economisi lei (dacă nu câștig euro) și voi cumpăra de câte 100 de lei, ori de câte ori mă voi îndura să rup suta aia  de la alte cheltuieli. Și mă voi îndura. În felul acesta voi reuși să echilibrez cât de cât povara ratelor.

Sunt eu vreun speculator, care câștigă din variațiile la fiecare minut a celei de-a cincea zecimale a cursului? Evident, nu sunt. Nu sunt nici măcar dotat cu minima educație în materie, dacă am mușcat ispita de  a face credit în altă monedă de cât cea în care îmi iau salariu.

Și atunci, de ce să mă mai tem? Ce altceva mai pot face acum?! Economisesc leii pe care îi câștig, îi schimb în euro ori de câte ori pot, uneori mai scump, alteori mai iefin, dar oricum diminuez povara și efectul loteriei de a plăti rata la exact cursul  din ziua plății.

Ce ziceți de asta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu