joi, 17 decembrie 2015

Partener Cum Să Faci Un Leu: O artă a înțelegerii și a promovării piețelor financiare

Adrian N. Ionescu.
Are același entuziasm din trecut
și mai multă știință de a face
Eu sunt Adrian N. Ionescu, iar Cum Să Faci Un Leu este un concept integrat de finanțe personale și educație financiară.

Vă propun să fiți partenerii proiectului Cum Să Faci Un Leu, în care integrez experiența mea de jurnalist economist, specializat în investiții personale,  și talentul meu de trainer de finanțe personale.

Cum Să Faci Un Leu este deocamdată doar un blog în care postez cele mai importante știri pentru finanțele personale, ale dumneavoastră și ale clienților dumneavoastră, dar și conținutul cel mai relevant pentru educația financiară și mai ales investițională a acestora.

Va fi o platformă integrată de finanțe personale și de educație financiară, implicit sau explicit, după caz.

Prin blog, dar și prin toate mijloacele la care am acces, fac din demersul meu un act de de promovare a valorilor piețelor financiare autohtone  și a valorilor dumneavoastră.

Experiența și anii de contact nemijlocit cu publicul mă fac capabil să întreprind demersul de educație financiară cel mai potrivit cu ținta aleasă, demersul devenind un spectacol care bucură și folosește totodată.



Eu sunt cel mai potrivit promotor, nu doar pentru că sunt unul dintre cei mai citiți jurnaliști de investiții personale din ultimii 10 ani, dar și pentru că, studiindu-vă oferta vreme de ani de zile, am văzut de ce valoarea acesteia nu ajunge la consumator, din cauza comunicării inadecvate cu nevoile și spaimele acestuia.

Pachetul integrat pe care vi-l propun include mai mult decât toate produsele media și de evenimente de promovare care vă sunt cunoscute pe piață, plus câteva la care m-am gândit doar eu.

Evident,  pot să particip ca promotor și ca moderator inspirat, în numele dumneavoastră, la dezbaterile publice, conferințele și cursurile organizate de alții sau de Cum Să Faci Un Leu în parteneriat cu alții.

În plus pot produce și evenimentele în spații neconvenționale, evenimente neconvenționale ele însele (“tribunul din mall”, “agitatorul din fața sediului”).

Desigur, pot scrie cele mai persuasive sinteze, analize, articole advertorial, articole publicitare, descrieri de produse, descrieri de oferte, interviuri dedicate, mesaje publicitare.

În plus însă, exprimarea mea are gradul de accesibilitate potrivit țintei pe care o alegeți și atractivitatea unui spectacol de teatru, iar conținutul produsului meu - profunzimea  conceptului care a dat naștere produsului dumneavoastră.

Mai mult decât orice, sunt de 26 de ani constructor de piețe, prin activitatea mea, și pot funcționa ca atare în orice situație v-aș putea fi de folos.

Orice ați alege și oricare problemă veți dori să abordăm, mesajele dumneavoastră vor fi susținute cu arsenalul campaniei de promovare, pe toate căile media și prin toate genurile publicistice sau audio video,  cu toate ocaziile pe care le am, pe care mi le oferiți sau pe care le provocăm împreună, pentru a promova mesajele dumneavoastră, cu armele marketingului de tip gherilă, adaptate la mobil și ținte.

Cunosc bine tehnicile avocatului diavolului și știu să întrețin o dezbatere vie cu ocazia unui eveniment public.

Cunosc arta mesajelor subliminale, care pot lucra în favoarea dumneavoastră chiar și din interiorul unui articol obiectiv, a unei analize de piață, sau de sistem, a unui dosar-dezbatere.

Am darul de a înțelege nevoile oamenilor și de a-i convinge.

Știu să fac palpitantă descrierea unui produs financiar, sau a unei întregi piețe, pentru orice categorie de public, folosind modurile adecvate de atac promoțional.

Experiența și anii de contact nemijlocit cu publicul mă fac capabil să întreprind demersul de educație financiară cel mai potrivit cu ținta aleasă, demersul devenind un spectacol care bucură și folosește totodată.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu