marți, 15 decembrie 2015

Disprețul parlamentarilor îi înfurie pe oieri. Protestul a încetat, dar care este leacul disprețului?!

Înainte de a prelua relatările de presă despre încă un protest împotriva abuzurilor politicienilor, ar merita poate să forțez o legătură între finanțele personale, mai exact prețul brânzei de oaie, și protestul ciobanilor împotriva... STUPOARE!, legii vânătorii.

Nu voi forța, ci voi spune doar, deloc pompos, că este vorba de disprețul parlamentarilor la adresa poporului meu. 

Acestor așa ziși aleși ai poporului meu vegetal, acestor vietăți nefericite cățărate pe nepăsarea concetățenilor mei, acestor vietăți subumane li s-a năzărit că se vor legitima ca un soi de aristocrați, dacă își asigură privilegiile de a vâna animale mai cinstite decât ei, în disprețul față de acei români care au conservat ceva din ființa mea și a poporului meu.

Ei cred că este suficient să-și voteze pensii și privilegii nesimțite pentru ca să le și merite. Sunt niște troglodiți, față de spiritele superioare numite ciobani.

Și acum cronologie (le-am ales pe cele de la Bursa.ro; colegii de acolo să mă ierte ca încalc regula celor 500 de semne):

18:27 Protestul s-a încheiat, după semnarea protocolului privind modificarea articolelor controversate din Legea Vânătorii, între Comisia de Agricultură din Camera Deputaţilor, Ministerele Agriculturii şi Mediului şi Federaţia Agrostar, protocol care parafează modificarea unor articole din Legea Vânătorii.

Oierii au protestat împotriva interdicției de a mai pășuna pe propriile lor terenuri și de a-și păzi turmele cu numărul de câini pe care îl consideră necesar.

     *  17:16 Senatoarea Cristiana Anghel, către unul din crescătorii de oi: "Ești prost?"
     *  16:26 Guvern: "Legea nu poate fi modificată prin OUG"
     *  15:21 Dragnea îi cere lui Iohannis să solicite reexaminarea "Legii vânătorii"
     * 14:54 Tăriceanu, după discuțiile cu reprezentanții crescătorilor de animale: "Propun premierului rezolvarea revendicărilor prin OUG"
     * 14:38 Negocierile dintre reprezentanţii crescătorilor de ovine şi parlamentari s-au încheiat
     * Reprezentant al oierilor: "Nu am fost consultaţi privind modificările legii; Nu se poate aşa ceva"
     *  14:02 Protestatar: "Să vă ferească Dumnezeu de răscoala ciobanilor"
     * 13:06 Protestatarii au blocat traficul pe Splaiul Independenţei din Capitală
     * 10 persoane au fost primite la negocieri cu parlamentarii
     * 12:37 Protestatarii au rupt cordonul de jandarmi 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu